کد خبر : 20700
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 - 10:43

آموزش مدل بافت تیغ ماهی

آموزش مدل بافت تیغ ماهی

بافتی ظریف و زیبا که به نظر پیچیده می‌آید اما در واقع بسیار ساده و آسان انجام می‌شود.

مدل بافت دم ماهی

ابتدا موهای خود را شانه کنید و برای اینکه کمی حجم به این مدل بافت دهید می‌توانید کمی موهای خود را حالت دهید.

موها رو پشت گردن جمع و با کش‌ِ نازکِ یکبار مصرف دم اسبی کنید. مطمئن شوید کشی که در این مرحله استفاده می‌کنید کش نازکی است که به آن احتیاج ندارید. زیرا قرار است در پایان کار آن را قیچی کنید.

موهای دم اسبی شده را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. قسمت راست را در دست راست و چپ را در دست چپ بگیرید. حال مانند روش قبلیِ شروع به بافتن کنید با این تفاوت که این بار فقط با دو قسمت مو کار خواهید داشت.

رشته‌ی باریکی از تکه‌ی سمت چپ بردارید و به سمت راست ببرید. همین کار را با قسمت سمت راست نیز انجام دهید. این روند را تکرار کرده و تا اندازه‌ای که می‌خواهید ادامه دهید. سپس محکم موهای خود را ببندید.

حال با دقت فراوان آن کش موی نازک اولیه را قیچی کنید. مطمئناً با تمرین زیاد دیگر نیازی به کش نازک نخواهید داشت و بدون آن می‌توانید موهای خود را به مدل تیغ ماهی ببافید.

بافت دم ماهی

این مدل بافت را تنها بر روی یک تکه از موهای خود اجرا کنید و به صورت شلخته و نامرتب رها کنید. یادتان باشد برای اینکه بافت موهایتان تا مدت زیادی ثابت بماند از اسپری فیکس کننده‌ی مو استفاده کنید.

READ
عکس شش مدل شینیون زیبا و جدید/مدل مو

اسپری نگه‌دارنده‌ی موی سر بیول قدرت نگه‌دارندگی و ماندگاریِ بالایی دارد و بدون ایجاد سنگینی و شوره بر روی مو باعث ایجاد درخشش و براقی آن می‌شود.

منبع :روژا شاپ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی را وارد نمایید *